samlat.

Publicerat: 2011-06-22 Kl: 18:13:01 | I kategori: Allmänt



Fick en komentar av en någon som kallar sig "E", som svar får du:
Jag är inte "sällan" med mina barn, men dock så har det tyvärr blivit större mellanrum, då mitt nattjbb ställer till det medans pappan faktiskt är pappaledig. Så jag kan inte ta ut mammadagar, och kan inte fixa så mycket, förut då jag pluggade gick det bättre, även om pappan fick pengar när JAG hade barnen och inte jag. Som studeran de är man inte RIK och i fortsättningen tänker jag inte låta HAN köra med mig.


Just nu sitter jag bara och inväntar min fina syster.
Jag har haft 2 pissiga dagar, Jag har saknat barnen så det gör ONT. Riktig pain. Nog för att jag är sjuk men alla kan vi väl bita ihop? Men jag FICK inte HA mina EGNA barn. Snart tar jag till hårdare tyglar...........................
Jag är inte den som orkar bråka, och speciellt inte om barn. Hade detta hänt för 7 år sedan hade det varit andra femmor, men vi förändras allesammans, jag likaså.


Jag saknar dig Line.
Ditt tofflande runt här, och ditt ooooooooooooh, jag saknar dina varma kramar som du faktiskt ger, jag saknar hur du vill undersöka allt och jag saknar din varma andedräkt mot min näsa.


Jag saknar dig William.
Jag saknar hur du vill veta vad allt heter och varför det just heter SÅ. Jag saknar ditt sätt att undersöka saker dagen lång. Jag saknar ditt TROTTS. Jag saknar ditt aspergerbeteende. Jag saknar dina "gamla"pussar.
Jag älskar ER.



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag spinner vidare på tidigare kommentar. Av vilken anledning FÅR du inte ha dina barn? För mig som mamma till tre barn(2-5-7 år)känns det otänkbart! Som du vet så är ju barnen livet.



PS Din blogg är verkligen super rolig att läsa. Men trist när man märker att du har det tufft.



Kram på dig!

2011-06-23 @ 08:10:29
Postat av: Anna, mamma till Elis & Silas

Fina du :)

2011-06-26 @ 17:15:06
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback