Pepp pepp pepp!

Publicerat: 2011-06-02 Kl: 15:59:51 | I kategori: Allmänt


Nu jäklar ska jag peppa mig själv, varje dag, varje morgon.
Peppa mig tillbaka dit jag en gång var. När jag visste att jag kunde flytta berg, om jag så ville.

Efter en riktigt seg dag, legat i sängen mestadels pga magen, så har jag nu musik på högsta volym. Städat igenom hela lägenheten, hunnit druckigt en kopp kaffe för mycket. Så nu ska jag snart studsa in i duschen och fräscha till mig, för att sen ta en prommis till Jonas jobb och äta lite middag med honom.

Kvällen kommer jag spendera i tvättstugan. Gud så glammigt va? Skulle hellre suttit på en mysig uteservering med gott sällskap och ett glas rosé. Men det får bli ett glas sådan i morgon på vår altan istället, för då ska vi ha mysgrillning här hemma. Jonas bror Hampus och Linda och Elliot kommer också. MYS! Sen far dom till Mallis på Lördag och är borta när Hampus fyller år. Så då får vi alltså fira i morgon!

Sen resten av helgen tyckte Jonas att vi bara skulle ha en lugn kärlekshelg, och det kan nog behövas känns det som <3
Sen är det full rulle igen, på Söndag kommer mina bebisar och DET längtar jag till, även fast jag sa hejdå till dom så sent som imorse. *käääärlek*


What els?
Jag behöver andas annan luft än Sundsvall så snart beger jag mig för en mini weekend till Sthlm:)

Mer har jag inte tid att skriva om nu.
Nu ska det skrubbas och inpackas och noppas och fönas!
PUSS
Kommentarer
Postat av: Pia Granstedt

Goddag! vad intressant dina inlägg är. lär verkligen att läsa dina poster igen! =) Ha en trevlig vardag ;)

2011-06-27 @ 14:08:49
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback