Äntligen sol och värme! Idag har jag ringt...

Publicerat: 2011-06-27 Kl: 16:04:02 | I kategori: Allmänt

img_2880 (MMS)

Äntligen sol och värme! Idag har jag ringt hundra olika samtal och bokat in möten och planerat lite. Men efter en smarrig hemmagjord sallad med både räkor, skinka och pastapesto la jag mig i solen och njöt en stund av det underbara vädret! Nu har vi nyss hämtat Benji och han och pappsen håller just nu på att tvätta motorcyckeln. Riktigt grabb-göra! I morgon hämtar jag änglarna mina och bosätter mig hos min m&p så jag ensam får rå om kidsen. Må bäst ni fina!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så vacker Anna!

2011-06-27 @ 19:51:46
Postat av: Anonym

Jag vill inte att du publicerar den här kommentaren. Vill bara uppmärksamma dig på vad som skrivs om dig i en annan blogg. Jag vet att det är blogginnehavaren själv som kommenterar från de personer hon påstår inte har någon blogg. Jag VET detta. Titta E.P:s blogg, och inlägget som heter ngt med "min clown". Bland kommentarerna. Och du, du VET att hon är rädd. Du är tio ggr bättre än henne!

2011-06-28 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback