21 Juni - 11

Publicerat: 2011-06-21 Kl: 20:32:51 | I kategori: Allmänt



Ja, jag orkar inte skriva om hur jag mår för det ändras var 10:e minut ingefär.
Nu pissar jag blod också. Kul kul.


Nåväl, trots min feberdimma och konstanta huvudvärk har jag faktiskt varit ut på några små ärenden i dag. Behövde komma ut och få luft, låg i sängen exakt hela dagen i går.
Idag handlade vi lite golv och nu är det på plats, jag har en fantastiskt händig sambo. ;)

Och vi var på ännu en husvisning i dag. Som jag blev kär i. men men.

Just nu sitter jag med ansiktsmask och ska snart ta en lång varm dusch, jag lurar mig själv att tro att jag blir frisk av det, för det behövs, jag saknar barnen så jag blir galen och vill vara frisk NU.
I morgon åker jag ut till min mamma o pappa och ska ÄNTLIGEN få kramas med älskade syster, som kommer upp från sthlm i morgon kväll. På Torsdag morgon har jag tvingat av Robban barnen för nu vill jag inte vara utan dom en dag till, han ska faktiskt ha dom hela midsommar helgen..

Kommer bli underbart att ha dom nära nära igen. William var ju på semester när det var "mina dagar" så honom har jag inte träffat på alldeles för länge...

Nä nu kallar duschen och sen blir det att se lite Johan Falk.


Pussis

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback