16 Juni - 11

Publicerat: 2011-06-16 Kl: 20:51:06 | I kategori: Allmänt


Dagen började med en rejäl sovmorgon. Ställde in telefon på flygplansläge och sov till 11:15. Lddar inför extremt lite sömn nu.. ;)

Sen for jag & Jonas (som har semester) och hämtade Wille på dagis vid 13. Hem och hade fruktstund och sedan for vi hem till fam Lundgren så smågrabbarna fick busa av sig. Blev bjuden på riktig god mat, as usual. Varför kan inte JAG kocka så smarrig mat?

Efter det for vi faktiskt och kollade på ett...daaamdiiidaaam...hus.
:)

Ikväll har jag och Wille bara myst och pussats och badat galet i badrummet, tog in badbassängen. :)
Nu sover lillkillen med pirrig mage inför semester-trippen i morgon med mormor o morfar till Gävle, för att gå på furuvik och sen sova hos min farfar o farmor. :) Han kommer få det såå mys.

Jag däremot ska hämta lusen i morgonbitti och hon ska vara här hela helgen tills jag går på mina nattpass på söndagnatt. Nu har jag fått schema iaf. Det kommer bli som så att Ena vecka jobbar jag fem nätter (söndag natt och måndag natt, samt fre-lör-sön natt) och andra veckan jobbar jag 2 nätter ( tis-ons natt) och så kommer schemat rulla. Såå jag fick nöjet att arbeta Midsommarhelgen, spelar mig inte så stor roll faktiskt. Pengar är pengar. :)


Ja vad mer? Benji kommer och är med oss i morgon och även Elliot och Hampus. :D Linda kommer dock saknas :(



Nää nu ska jag invänta älsklingen och vi ska äta lyxmackor!
DENI!


Kommentarer
Postat av: mli

Hus? :P Vill minnas att någon sa att hon inte var en husmänniska? ;)



Kul iaf att du fått jobb där du vill jobba :) Måste vara en spännande arbetsplats!! :)

2011-06-19 @ 13:26:30
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback