Time to update

Publicerat: 2011-07-15 Kl: 17:53:40 | I kategori: Allmänt



Hej!

Trots min bloggtorka ser jag att statistiken håller i sig! Kul! När jag öppnade bloggen var mitt "mål" att nå ca 300. Nu är ni ännu fler, verkligen toppen. Synd bara att det haglar in elaka kommentarer från en och samma person. Men nåväl, har man inget annat att syselsätta sig med så varsegod.

Gud vilken mysig vecka detta varit. Trots hagel och åskväder och kalla vindar har jag och barnen haft toppen dagar. Vi har hunnit sova hos mormor o morfar en natt, och sen har vi hunnit med bus med Liam & leo, Familjen Lundgren och sist men absolut det bästa massa massa mys hemma i lugnet!
I morse for kidsen till sin far och ska vara där tills mitten av veckan. Jag är återigen halv.

Men inte nu till veckan (för då jobbar jag en jäkla massa nätter) men veckan därpå är dom min hela veckan! För då fyller William år! Som jag längtar!!

Just ja måste få uppdatera lite om Line lusen, jädrans vad hon har börjat prata dom här dagarna, det var som en "propp" släpte i Tisdags och sen har hon "pratat" konstant varje vaken minut. Och hon älskar att vandra omkring. Hon kan gå omkring här i området i timmar!! Hon går o går o går! Älskade flickebarn.




Idag har vi varit och spaat och haft lite kärlekstund på tu man hand jag och J. Otroligt uppskattat från bådas sida. Vi har ätit god och nyttig lunchbuffé. Badat både kallt och varmt, bastat. Men mysigast var nog stunden i soffan när Jonas somnade med huvudet på min mage. Älskar dig snuff.

 

Har även hunnit med handla present till Benjamin, Shoppat lite åt moi, blev lite rea-kläder,shampoo och balsam, och kläder till kvällens middag som ska njutas av på Invito!

 

Jonke vart trött efter allt ståhej i dag så han ligger i skrivande stund och sussar. Han deckade, rätt av, när vi kom hem.

 

 

Avslutar med dessa ord och dessa bilder

 

I believe in Karma what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love until you've been burned





William mumsar godsaker med storfavoriten Mormor!


Lusen myser hos mommo&moffa


Lusen sitter och kör bil (såklart!) hemma hos Elliot. PÅ stolen skulle hon prompt sitta. :)



Line står tjusig modell för en overall som finns i Lindas Kollektion





Tack för mig, Trevlig helg alla fina!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Jättehärlig bild på er längst ner i detta inlägg :D

2011-07-15 @ 19:32:22
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Emma

När Line föddes tyckte jag inte alls att hon och William var lika varandra. Men nu är hon en liten mini version av storebror =)



Hoppas du har en bra helg! Kram

2011-07-15 @ 23:20:11
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback