En helt vanlig Torsdag

Publicerat: 2011-07-21 Kl: 19:48:16 | I kategori: Allmänt


Denna dag började med sovmorgon. Tokmys och väldigt skönt. Ni som känner mig vet ju att jag kan sova hur länge som helst, OM jag inte väcks dvs. Så idag blev jag väckt av två fina killar klockan 09:20.

Städade och myste med Benji på förmiddagen och efter sovningen vid 14 for vi upp till Norra berget för lite utebus. Kolla djuren, lekte med barnen, sen kom våra andra familjemedlemar, så kan vi väl säga efter alla dessa underbara dagar tillsammans? Linda,Hampus och Elliot.

Linda och jag for sen och handlade inför kvällens middag som blev Baconlindad kycklingfile fyllda med soltorkadetomater och fetaost, och till det gjorde vi lime och basilika risotto. Mumsfillibabba!!

Nu har dom nyss åkt hem och Benji ska precis till och sova.
Kvällen ska vi spendera i soffan och bara mysa, jag har bestämt kvällens film som heter "I Skuggan av Värmen" en film från 2009. Såg den då och älskade den, och msåte därför visa den för jonas. Joel Kinnaman och Malin Crépin. SE DEN!



I morgon åker vi kanske till Holm och bosätter oss i skogen för en natt.

På sändag får jag åter mina älsklingar tillbaka, och det blir en vecka av massa roligt!
Bla Moster Malin kommer upp och hälsar på, och William fyller år. 3!! :)


Ha en fin kväll!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jobbsr inte alls va? Skriver att du jobbat men du äter middag, sover i Holm etc? Eller kanske jag missuppfattat? Vist jobbar natt på 45:an?

2011-07-21 @ 22:00:49
Postat av: Linda

Tack för igår familjen;)! Hoppas ni får det bra i Vike nu:). Kram

2011-07-22 @ 15:23:59
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback