Go kväll bloggen! Denna dag har vi haft fu...

Publicerat: 2011-02-04 Kl: 22:45:06 | I kategori: Allmänt

img_1504 (MMS)

Go kväll bloggen! Denna dag har vi haft full rulle. Morgonen började med att Jonas och Benji bakade scones! Sen gick jag och solade medans Benji sov middag. Eftermiddagen spenderade vi i birsta! Idag har även jag & Jonas firat. Jag fick röda rosor och jag grät av lycka. Usch vad kär jag är i denna man!!! Sen lagade jag smarrig saffranrisotti med kröftstjärtar åt oss och till det drack vi vitt vin på vår barnfria kväll. Underbart!! I morgon bitti hämtar jag älsklingarna!!! Soooom jag längtar. Nu kryper jag ned i vår STORA nya säng och nya sängkläder. Pyss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback