december

Publicerat: 2011-02-05 Kl: 12:05:00 | I kategori: Allmänt

Jag tappade kontrollen över mig själv nästan direkt
och jag kan inte hålla min känslor inne hur mycket jag än försöker
för du plockar bort stenarna under mina bara fötter
och du löser sakta men säkert upp knutarna som jag har inom mig

Jag vet att det finns gränser för hur mycket man ska säga
men du är helt enkelt för bra för att vara sann
Och jag kan inte sluta fundera över vad du har gjort med mig
vad du har gjort för att få mig såhär knäsvag

Nej jag vet faktiskt inte hur du gör
men jag kan erkänna att aldrig förut har något känts såhär bra
och jag vet att det här kan låta överdrivet
men om jag inte passar mig så drunknar jag i dina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback