Babytime!

Publicerat: 2011-02-05 Kl: 12:18:04 | I kategori: Allmänt



Åh äntligen är barnen hos mig igen. Blev ju knasigt sist jag hade dom, eftersom jag fick magsjuka. Så det käns som en evighet sedan dom var hos mig. Nu är jag hel igen <3

Idag har vi mysdag med mormor & morfar. Just nu sover barnen, men när dom vaknar ska Wille få åka skoter (om han törs) med morfar och vi andra ska grilla korv och mysa. En heldag ute med andra ord. Till kvällen ska jag wille & mormor göra hemma-pizza som vi ska mumsa på. Det gillas!

Line är så duktig på att ta sig fram nu, när hon inte går längs alla möbler så hasar hon sig på stor rumpan, överallt är hon! Såg även att 2 framtänder har tittat ut nu. Inte konstigt att hon är kinkig och inte vill ha napp eller äta. Stackars hjärtat. För övrigt är hon lite förkyld men vid gott mod tycker jag. :)

Wille blir bara roligare o roligare för varje dag och det är så härligt att bara sitta och lyssna när han pratar och berättar om saker. Min stora kille!! <3



Vi bor här ute tills på måndag då robban hämtar kidsen på kvällskvisten.
På dagen kommer även Jonas ut och busar lite med oss! Det längtar vi tills!
Vet inte hur jag ska klara mig utan honom ända tills dess?



Hoppas ni har en fin Lördag mina kära!

Kommer snart en ny design från annasara också, håll  utkik! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback