tomt tomt tomt

Publicerat: 2011-08-02 Kl: 15:36:01 | I kategori: Allmänt

Nu har Benjibus återvänt till sin mamma och lägenheten ekar tomhet! Men i morgon fylls det åter igen av barnbus, Denna gång av en galen 3:åring och en mycket bestämd men ack så söt prinsessa! SOM jag längtar! Idag har vi varit på Himlabadet och njutit. Benjamin har badat HELA tiden. Igår var vi i Bänkåsviken men idag ville vi verkligen bada i pool. Lite för kallt för dom små i havet (och Jonas..) ;) Just nu är älsklingen och hämtar nån motorcyckel som vi tydligen ska test-åka. Wiho! Vi gillar att leva lite på gränsen så att säga. Nejdå nu behöver ni inte tro att jag skiter i mitt liv och inte tar ansvar för HÄR måste man tydligen vara ÖVERTYDLIG! :) Sen ikväll blir det bara film och mys! I morgon blir det mer bad om vädret tillåter! Puss och från moi
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lungt när ni åker iväg :) (jag vet att ni gör det), Ja gumman man måste alltid vara Övertydlig för det finns alltid idioter som tolkar det som dom själv vill:)//kram mamsen.

2011-08-02 @ 18:51:07
Postat av: Anonym

Men blogga inte då om du tycker alla är så jobbig! Men du tur att mamsen håller med dig i allt!

2011-08-03 @ 11:45:52
Postat av: Anonym

Till dig som verkar vara en riktig "ondska" vill jag bara säga: Anna är lyckligt lottad som har föräldrar som bryr sig. Du kanske är uppväxt med föräldrar/förälder som inte har brytt sig om dig.Stackars dig.

2011-08-03 @ 16:12:09
Postat av: Emma

Ja tur du Anna att dina föräldrar "brytt" sig om dig hela ditt liv!:) Dagens lögn som allt med denna blogg, du överdriver/ljuger om ALLT du skriver, VARFÖR? Du borde lägga ner den! Eller nej! Det är dagens skratt!:)

2011-08-03 @ 20:48:08
Postat av: Jonas

Annas föräldrar kanske inte alltid brytt sig, men dom är ju nyktra och hänger inte på navet iallafall, mer än vad man kan säga om dina?

2011-08-05 @ 10:35:47
Postat av: Camilla

Jag vet inte riktigt hur du är på att läsa, men jag ser verkligen ingenstans att Anna hävdat att hennes föräldrar brytt sig i hela hennes liv? Så därför tycker jag det är en ganska störd anklagelse att säga att hon ljuger. Du ser i syne. Och du inser väl att du visar att du bryr dig extremt mycket om ALLT vad Anna skriver och gör genom att kommentera som du gör? Det är inte upp till Anna att lägga ner sin blogg för att 1 person ogillar den. Det är upp till den personen som ogillar den att sluta läsa. Det fattar du väl ändå själv. Det är du som har problemet, gör något åt det då för fan och sluta läs. Lösningen är enkel, men du ska vara jävlig och plåga dig själv och läsa en blogg du inte gillar och samtidigt plåga personen som skriver? Låter det rimligt? Du beter dig som en 10-åring, om ens det. Alla måste inte älska Annas blogg, men bete sig som du gör? Helt sinnessjukt löjligt. Sluta gå in här, sluta läs. Nej just det.. Det visar du ju genom dina kommentarer att du bara inte klarar av. Du har ju ett omättligt behov av att gnälla och sprida negativ energi och vara elak. Vad är det som gör dig så mycket bättre än Anna? Du är verkligen en elak person. Jag kan dessutom satsa mitt liv på att du höll på självdö av abstinens den tid Anna inte bloggade eller hade sin blogg tillgänglig för allmänheten..

2011-08-06 @ 21:12:05
URL: http://www.camillafranzen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback