Semper Fidelis - always faithful

Publicerat: 2011-08-10 Kl: 18:25:27 | I kategori: Allmänt



Oj nu är det riktigt länge sedan jag satt ned vid datorn och printade ned ett ordentligt inlägg.
Så here we go!

Förre veckan var intensiv och helt underbar! Jag hade barnen en helg vecka och fickl njuta ordentligt. Men det är som jag sagt till mina vänner, Veckan då man har barnen går alldeles för fort, medans veckan man är utan dem går sakta sakta.. Jag tror aldrig jag kommer vänja mig vid att inte ha dom runt mig 24/h dygnet som jag hade i 2½ år.

Hur som, Vi var ute hos mor o far i helgen och njöt av dagarna till fullo. William har fått en riktig kompis där ute så han stortrivs verkligen där just nu. :)
Vi har även fast lugna mysiga hemma-kvällar, bara jag och barnen vilket också är otroligt viktigt!

Barnen for till papps sin i Måndags, för igår for dom till sthlm och idag flög dom till Gran Canaria, samma ställe som vi var på förra året. William kommer verkligen uppskatta det! <3

Ja jo just jag, fyllde ju år i går också. Kom många fina vänner och familj. Fick jätte många fina presenter, armbanden (som ni är några som frågat om) Har Finaste Linda Lundgren gjort alldeles själv till mig. Tack underbara du!

Lägger in lite bilder på lite annat jag fick:





Sött av älsklingen! Juicy Couture Parfym av hjärtat!







Så mycket som bubblar i mig just nu. Jag skulle bara vilja skynda fram tiden ett tag, snabbspola liksom.. :)
Jag vill flytta NU. Bygga mitt och Jonas nya egna "bo". Men framtiden är ljus och jag lääängtar!


VI är familjen annorlunda och jag älskar oss.







 

Kommentarer
Postat av: Linda

Den parfymen luktar såååå gott! =)

2011-08-12 @ 19:24:32
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback