God morgon underbara söndag! Igår hade vi ...

Publicerat: 2011-08-07 Kl: 11:26:52 | I kategori: Allmänt

img_3234 (MMS)

God morgon underbara söndag! Igår hade vi en fantastisk lördag med alla barnen, dom större tog sån fin hand om knattarna! Jag blir lika lycklig i kroppen varje gång jag står och iaktar min son, så stor han blivit! Han har fått en riktig kompis här ute hos m&p. Cyklar själv hem till T som bor lite längre bort på gatan.. Älskling! Idag åker vi hem men innan det måste vi försöka hinna med en båttur! På bilden är alla kidsen med, Adrian (som bara var någon timme gammal när jag höll i honom första gången) Line,Thilde,Joline och William!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild av alla barnen:) Det var en underbar eftermiddag/kväll.

2011-08-07 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback