Påväg tillbaka!

Publicerat: 2011-04-08 Kl: 12:56:46 | I kategori: Allmänt



Puuuh!
Vilken vecka! Väääldigt tidiga mornar, ca 5. Mycket plugg och skola och barn. Fast allt har känts mer just för att jag inte mått så himla bra. Men nu är jag påväg tillbaka till glada positiva Anna. :)
Man får aldrig ge upp.

Idag tog jag sovmorgon. Sov till strax efter 9. Efter tog jag tag i lägenheten och röjde och rensade och skrubbade överallt. Så nu kan vi bara koppla av hela långa helgen och njuta av att bara vara. Inga måsten. Åh.

Det blir en relativt lugn fortsättning av min Fredag. Tänkte ev sola innan jag beger mig mot Birsta där vi möts och handlar lite gotta inför helgen.
Vi ska lyxa till det lite ikväll med god förrätt och varmrätt. Sen ska resten av kvällen spenderas o soffan med massa pussar och kramar. Underbart är bara förnamnet.

Tack älskling för att du lever med mig och kämpar med mig nu när jag mått dåligt, varenda liten puss och omtanke värmer.


I morgon vet jag faktiskt inte vad vi har planerat? Vi tar väl dagen som den kommer, kanske en mysfika på stan?

På Söndag är det barnkalas, så då ska vi ha alla kidsen.


Ja mer än så har jag nog inte att skriva just i denna stund.

Hoppas ni får en fantastisk helg, och ta hand om VARANDRRA!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback