Påsk 2011

Publicerat: 2011-04-25 Kl: 20:28:00 | I kategori: Allmänt


Så var även denna påsk över. Och jag har säkert gått upp ytterligare 1 kg nu, men jag klagar inte.
Så mycket roligare att klä på sig tjusiga kläder nuförtiden, för nu sitter dom som ett smäck om ni frågar mig!

Helgen har bestått av mycket god mat, massa glada vackra barn och jag lämnar påsken 2011 med massa vackra minnen.

Igår var jag,Jonas,William och Line uppe i Holm och njöt av det underbara vädret. Jag gick omkring o shorts och linne och Jonas i bar överkropp. William tittade på massa traktorer och annat kul och Line upptäcker världen varje dag!

Idag har Vi även busat med Benjamin, mys. Och på kvällskvisten har vi varit på god middag hos Jonas mormor med hela familjen Lundgren. Som sagt, mycket god mat på sista tiden.

I morgon är det back to basic som gäller. Dagpss i morgon, dvs 07:00-15:30 på Neo.
Jobbar tis,ons,tors ledig Fredag och sen jobbar jag hela helgen. Men eftersom jag trivs så fruktansvärt bra så blir det inga sura miner. :)


Vad har jag mer att berätta för er?
Jag lovar att jag ska bli MYCKET bättre på att uppdatera, både från datorn och mobilen.
Ska även sätta mig och skriva lite om mina vackra barn och deras utveckling, men ibland hinner man verkligen inte med, allt runtom mig, så som barnen och sambon går före bloggningen (såklart!)

Just nu sticks det i mitt lilla huvud, håller på ljusa upp håret, så jag använder den där sprayen med amoniak som ljusare upp saaakta.. :)



Nej nu kommer strax sambon in efter en löprunda så vi ska mysa ned oss i soffan och pussas.

Laddar in lite bilder till er


Mys med hjärtat i Våle


Syster & hennes Johan


Små hjärtegryn i Holm


Mysstund i solen, dock inte hunnit bli varm ännu.:)


Jag & Lusen!

Utebus i dag!

Puss och må bäst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback